loading...
redbaner | رد بنر
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
رد بنر 3 28 reza
رد بنر 0 13 succer
علی بازدید : 8 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (13)

به نام خدا

ساخت بنر ولوگو برای شما به صورت رایگان فقط با قرار دادن بنر ما در وبلاگ خود و لینک کردن ما با نام رد بنر 

 

 

بنرما برای قرار دادن در وبلاگ خود

\"\" 


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهدی در تاریخ 1392/12/24 و 22:01 دقیقه ارسال شده است

قالبو بفرست دیگه

این نظر توسط arash در تاریخ 1392/12/04 و 18:36 دقیقه ارسال شده است

سلام رفیق من دوتا بنر به اندازه ی۶۴در۶۴۰میخوام هر دو تا متحرک و با کیفیت بالا .رو یکشون نوشته باشه بخش Pesسایت اینترگیر بعد چندتا عکس Pes2014هم داشته باشه.بعدی هم نوشته باشه بخش Fifaسایت اینترگیمر همراه با عکس های fifa14. آدرس وب هم ننویس. بعد بیا تو وبم کد بنر های که سفارش داده بودم همراه با بنرت از طریق نظرات کدشون رو بفرست.
پاسخ : آماده شد

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1392/11/19 و 18:33 دقیقه ارسال شده است

سلام مرسی از مطالب مفیدتون
پاسخ : خواهش میکنم

این نظر توسط نوید در تاریخ 1392/11/13 و 9:55 دقیقه ارسال شده است

خو الان چی کا کنم؟
پاسخ : هوب برو تو انجمن بع دش پنل کاربریت

این نظر توسط نوید در تاریخ 1392/11/13 و 9:36 دقیقه ارسال شده است

باش من میشم مدیر اما ایده مطالب از تو

این نظر توسط نوید در تاریخ 1392/11/13 و 8:54 دقیقه ارسال شده است

نه فعلا دنبال اینم ببینم میتونم سایت بزارم تو پستش
پاسخ : ولش کن بابا هستی انجمن این رو درست کنی یعنی مدیر انجمن بشی

این نظر توسط نوید در تاریخ 1392/11/08 و 18:44 دقیقه ارسال شده است

کی اماده میشه؟
پاسخ : همین امشب

این نظر توسط نوید در تاریخ 1392/11/08 و 18:32 دقیقه ارسال شده است

عجب ادمی هستیاشکلک
پاسخ : باشه بابا

این نظر توسط نوید در تاریخ 1392/11/08 و 18:25 دقیقه ارسال شده است

ببی یه چیزی میخوام مسه بنر خودت همو قرمزه افقی باشه
همو اندازه.
درسیه-
متن:سوالات اول دبیرستان- مستمر و پایانی full-exam
رنگ:ابی روشن
عکس:یه چندتا گرافیکی یا انیمیشنی خودت درباره امتحان و درس بذار
متحرک باشه-سرعت حرکتش زیاد نباشه
ادرس: full-exam.rozblog.com
فقط زیاد ساده نباشه
دست طلا- مرسی -ممنون
شکلکشکلک
پاسخ : راستی اول بنر من رو قرار بده و بعد من رو لینک کن سپس یهبنر برات میسازم .

این نظر توسط نوید در تاریخ 1392/11/08 و 18:14 دقیقه ارسال شده است

ببی ای انجمنش چرا فعال نمیشهشکلک
پاسخ : الان فعالش میکنم راستی سفارشت رو تو پست اول بده


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ساخت بنر و لوگو برای شما به صورت رایگان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 47
  • بازدید کلی : 5,875